Dominik Ognisty Dominik Ognisty
247
BLOG

Garść rad dla klientów Sky Club

Dominik Ognisty Dominik Ognisty Rozmaitości Obserwuj notkę 0

i innych upadających biur turystycznych czyli jak odzyskać pieniądze od bankrutów. Czytaj dalej jeśli za wycieczkę płaciłeś kartą płatniczą. Uwaga: pełny,  opis składania reklamacji można przeczytać na stronie[http://www.mgrabowski.pl/do%20pobrania/M%20Grabowski%20chargeback%20pelna%20wersja.pdf  - nie jestem związany w żaden sposób z M. Grabowskim]

Sprawa jest niezwykle prosta: bank, którego kartą płaciliśmy za wycieczkę przysyła co miesiąc zestawienie dokonanych płatności tą kartą. Po otrzymaniu takiego zestawienia dzwonimy na infolinię banku reklamując część transakcji czyli  informując, że zapłaciliśmy za wycieczkę, która nie doszła do skutku z winy biura turystycznego. Bank może poprosić o przysłanie takiej informacji listownie lub mailem. Pamiętajmy by zawsze żądać potwierdzenia otrzymaniu naszego zgłoszenia. Ważne jest by nie zwlekać zbyt długo ze złożeniem reklamacji. Po kilkunastu tygodniach na naszym rachunku powinny pojawić się należne nam środki.

Dlaczego warto skorzystać takiej formy reklamacji? Otóż w tym przypadku zwykle otrzymamy zwrot w pełnej wysokości kwoty, którą wpłaciliśmy za wycieczkę. Inne instytucje mogą nam zwrócić tylko część środków a cała procedura może potrwać dłużej.

 

Uwaga: proces składania reklamacji jest zależny od wystawcy karty i przed jej złożeniem należy dokładnie zapoznać się z regulacjami banku, który ją wystawił.

If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. Desmond Tutu

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości