Jak donosi Alert24, w miejscu po billboardzie promocyjnym -Lecha- wiszącym niedaleko Wawelu, od dziś pojawił się nowy billboard. Hasło -O żyj i zwyciężaj- promujące napój energetyczny. Biorąc pod uwagę, że-Zimny Lech-wywołał tak wielką falę krytyki wśród posłów PISu, wzywających nawet do bojkotu Kompanii Piwowarskiej, strach pomyśleć co gotowi wymyślić teraz.
Będzie kolejny bojkot? Czy czują się jak durnie?
Jedno osiągnęli z pewnością. To miejsce pod banner znacznie zyskało na wartości.
PS. Dzieki namiarowi podanemu przez Jakuba Stempskiego zdjęcie rzeczonej reklamy za -Gazetą Krakowską-

"Każde nieszczęście w historii jest zapowiedziane; zawsze występują jakieś znaki na niebie, ostrzegające ludzi o niebezpieczeństwie. Rzadko ktokolwiek im wierzy." - Calek Perechodnik
/
Blog wyróżniony prestiżowym 37 miejscem na Liście Hańby Narodowej
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka