Zbyszek Zbyszek
48
BLOG

Jednodniowy post Zbyszka wg Dąbrowskiej 2024 #06 – Rower

Zbyszek Zbyszek Dieta Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Śniadanie: 2 pomidory pół dużej papryki, trochę gotowanego na parze kalafiora.

Obiad: 2 ogórki, pomidor, kalafior w niewielkiej ilości

Wsiadłem na rower i pojechałem. Trochę ponad 30 km. Mniej niż 35. Jak było? Było okej, choć na pierwszej połowie szczególnie miałem mniej energii niż normalnie, to jechałem wolniej. Druga połowa była lepsza. Ale… po przyjeździe i tym solidnym obiedzie opisanym wyżej, położyłem się i usnąłem. Nie wiem do końca, czy to zmęczenie, czy słaba noc, bo spałem tak średnio. Więc na 2,5 godziny zasnąłem. Czyli to nie jest jeszcze ten poziom, jaki jest możliwy, gdzie funkcjonowanie jest na 4 fajerki. No cóż 6 raz dzisiaj robię po kolei jednodniowy post. Pytanie jak długo jeszcze, ile razy jeszcze zdecyduję się go rozpocząć. O tym pomyślimy jutro. Tak lepiej. Dość ma dzień dzisiejszy swoich kłopotów, to po co mu dokładać? A my tylko byśmy dokładali i dokładali, a potem narzekamy, że trochę ciężko jak żeśmy sami nałożyli. Gołębie nie narzekają, przylatują, brudzą, gonię je. Takie życie, na 3 planecie od Słońca, gwiazdy położonej dziesiątki tysięcy lat drogi światła od centrum naszej galaktyki, o której naukowcy mówią, że kiedyś przestanie istnieć. No ale wtedy to nas nie będzie i podobno niczego w ogóle już nie będzie, ale ja w to nie wierzę, bo wszystko, co jest – jest niemożliwe, bo naukowcy w żaden sposób nie potrafią tego wyjaśnić, skąd naprawdę się wzięło. Więc cała nasza, gołębie to w nosie mają, bo jest coś większego, jakaś mądrość, jakaś sprawa, jakaś opowieść, która wypowiedziała nas, a teraz my sami siebie opowiadamy, stając się nową częścią tej opowieści. Ja opowiadam o poszczeniu. Inni, o tym, że to im się nie podoba albo jeszcze o innych sprawach. Mówię jak jest. A jest noc, za otwartym oknem widzę ciemne niebo, w oddali światła miasta, lekki szum jego życia. Czy na niebie są gwiazdy? Moment, sprawdzę…  – są! Zatem, wszystko w porządku, niezależnie od tego, co nam się wydaje. Z moim snem po rowerze też pewnie wszystko w porządku. Z tobą? Też, nawet jakbyś miał(a) inne zdanie. Więc… do przodu!

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Rozmaitości