Paweł Łęski Paweł Łęski
109
BLOG

Dopiero Kennedy jednoznacznie ocenił, że ojciec bomby atomowej nie działał dla Sowietów

Paweł Łęski Paweł Łęski Kultura Obserwuj notkę 1

Robert Oppenheimer, zeznania złożone przed Radą Bezpieczeństwa Personelu (1954)

Byłem prawie całkowicie oddzielony od współczesnej sceny w tym kraju. Nigdy nie czytam gazet ani aktualnych magazynów takich jak Time czy Harper's; Nie miałem radia ani telefonu; O pęknięciu na giełdzie dowiedziałem się jesienią 1929 roku dopiero długo po tym wydarzeniu; po raz pierwszy głosowałem w wyborach prezydenckich w 1936 r. Wielu moich znajomych moja obojętność na sprawy współczesne wydawała się dziwna i często karcili mnie za to, że jestem zbyt wyrafinowany. Interesował mnie człowiek i jego doświadczenie; Byłem głęboko zainteresowany moją nauką; ale nie rozumiałem stosunków człowieka ze społeczeństwem.

There have been many comedians who have become great statesmen and vice versa.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Kultura