Red. Sakiewicz naprawde jest dobry w tak zwanym marketingu spolecznościowym - to w sumie zwykly handlowy marketing ale polegający na organizowaniu jakiejś społeczności po to, aby kupowała nasze produkty. Na przyklad Klub Mamusi u pieluszek pampers . Produkty Sakiewicza akurat kupują jego "prawdziwi patrioci" , walczący o wolną Polske z okropnym reżymem, ktory ostatnio rękami Ruchu chce zniszczyć wolną prase. Pod
oświadczeniem Ruchu napisalem parę dni temu do blogera, emeryta z Kanady Dario Stana:
Naprawdę za Gapolem w Toronto ustawiaja sie po kosciołach kolejki ?
to rób biznes - drukuj E-wydania od red Sakiewicza w lokalnej drukarni i wykup stragan i opychaj . .Bedziesz miał na opieke medyczną . A przede wszystkich zamów e-wydania dla siebie dwie sztuki , dla rodziny po sztuce , dla wszystkich znajomych .
A sprytny red Sakiewicz upycha dwie pieczenie na jednym ogniu - politycznymi groźbami i szantażem wymusza rabaty na prywatnej firmie oraz reklamuje swoje E-wydania , które sprzedaje po prostu słabo...bo żli ludzie mu nie chcą kupować....
Dzisiaj nasz geniusz marketingu przyznaje mi racje : Przy okazji tego konfliktu okazało się, że można odbudować w Polsce prawdziwą solidarność ludzi kochających wolność słowa.Sprzedaż prenumeraty elektronicznej wzrosła czterokrotnie.Prenumerata elektroniczna jest kilkadziesiąt procent tańsza, a i tak zarabiamy na niej więcej pieniędzy niż na sprzedaży papierowej. Naszą siłą jest Państwa wiara w wolne słowo, cierpliwość i przekonanie, że mamy w Polsce ważną misję do wykonania.
Teraz wiecie , dlaczego szukał w Ruchu ruskich agentów, grozil prywatnej firmie więzieniem i wzywał do solidarności krzycząc, ze go represjonują ? Bo pieluszki Pampers są lepsze od innych . Bo tak sie zarabia- red. Tomek, zresztą takze Niepokorni, jest całkiem niezły w te marketingowe klocki .
http://pl.wikipedia.org/wiki/Social_media_marketing
Inne tematy w dziale Społeczeństwo