Panna Wodzianna Panna Wodzianna
3089
BLOG

Herby z krzyżami, ogonem, orłem z dwoma głowami i aureolą

Panna Wodzianna Panna Wodzianna Rozmaitości Obserwuj notkę 89

Tomasz Terlikowski rozpoczyna dyskusję o Godle. Nie chodzi o byle godło, lecz o Godło Narodowe. W związku z tym, że Kapituła Wodzianna Trophy lubi takie dyskusje, to kusi nas jakaś większa rozróba na ten temat. Tytułem zapowiedzi przyszłotygodniowej nominacji do Wodzianna Trophy dla Tomasza Terlikowskiego przedstawiam takie oto inspirujące herby: 

Herby z krzyżami, ogonem, orłem z dwoma głowami i aureoląHerby z krzyżami, ogonem, orłem z dwoma głowami i aureolą

Herby z krzyżami, ogonem, orłem z dwoma głowami i aureolą   Herby z krzyżami, ogonem, orłem z dwoma głowami i aureolą

Czernikowo    Herby z krzyżami, ogonem, orłem z dwoma głowami i aureolą

Herby, jak widać, są polskie.

Czyje to herby?

Odklik and tabela Gzewa ► Magna PomeraniaTAG "panna wodzianna" TAG "wodzianna" "Prasa ... jest to najostrzejsza i najpotężniejsza broń naszej partii". Józef Stalin "W przeciągu najbliższych dwudziestu lat świat oczekują dramatyczne zmiany, większe niż w przeciągu całego minionego stulecia" Dennis Meadows, 2012 (źródło)

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (89)

Inne tematy w dziale Rozmaitości