Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

24 października

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Samoświadomość Kim byłem, kim jestem i kim się staję, jest więcej niż wystarczające. Liza Colpa

imageCiężko mi było wytłumaczyć sobie, że nie jestem tak beznadziejny, jak się sobie wydaję. Przedtem miałem tak, że cokolwiek usłyszałem na swój temat niezbyt przyjemnego, traktowałem to jak policzek. Taki jak na zawodach, które ostatnio widziałem - gdy plaśnięcie w policzek przeciwnika nokautuje go. 

Nieważne, czego dotyczyła krytyka, w moim rozumieniu oczywiście. Mogło chodzić o wygląd, zachowanie, pracę. Coś co powiedziałem, coś co zrobiłem. 

I tak, miałem kolegę w pracy, który wytykał mi różne błędy i patrzył na mnie dziwnie. Wtedy jeszcze piłem. Spotkałem go parę miesięcy później, po terapii, akurat wszedłem i rozpakowywałem się, gdy przyszedł i podał mi dłoń. Cieszę się, widząc cię w dobrym zdrowiu - powiedział mi wtedy. - Martwiłem się o ciebie, nie wyglądałeś za dobrze ostatnio.

Uświadomiłem sobie, że myślenie, iż wszyscy ludzie są przeciwko mnie, jest mocno nieprawdziwe. Jest pijane, a ja już trzeźwieję. 

To, co ludzie mówią o mojej pracy nie dotyczy mnie. I często mówią to, bo chcą pomóc. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości