Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
19
BLOG

23 października 2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Nastroje Zmiana pogody wystarczy, by odtworzyć świat i nas samych. Marcel Proust

imageCzasem mam dokładnie tak, że wydaje mi się, że cierpienie nie ma końca. Świat wygląda, jakby miał się skończyć. Powtarzam sobie, że to minie, że to tylko przez jakiś czas i że nic nie trwa wiecznie. 

Są takie momenty że to pomaga. I są też takie, że nie pomaga. 

Wiem jednak, że jestem twórcą wszystkiego, co jest. Dodałem sobie karteczkę z afirmacjami od kolegi na jego rocznicy do ulubionych zdjęć. Czytam ją w takich sytuacjach, gdy nie pomaga. A potem jeszcze raz. I jeszcze raz. Nie pozwalam moim myślom uciekać ku temu, co właśnie mnie zraniło. 

Właśnie - ku temu. Nie: od tego. 

Dlatego pracuję nad afirmacjami, lub czytam Desideratę tak długo, aż przejdzie. Mam też w odwodzie Dekalog Codzienności, a tuż przed moim nosem jest tego wersja: Oaza Spokoju. 

W ostateczności mam jeszcze listę w jednym z serwisów streamingowych, nazwałem ją ”Na humor”. To ważne, żebym pokonywał słaby nastrój. Cały świat wokół mnie od tego zależy. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału w serwisie Youtube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości