Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
20
BLOG

22 października 2024, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Ocenianie Jeśli osądzasz ludzi, nie masz czasu, aby ich kochać. Matka Teresa

imageNie naciskam. Nawet w pracy, gdy ktoś mi podlega, nie wymuszam na nim lub niej tego, co chciałbym osiągnąć. Wychodząc z założenia, że ludzie lepiej robią rzeczy, które chcą robić, staram się ich przekonać. 

Daję kolejne szanse, lecz bez przesady. Nie można zawsze tłumaczyć i zawsze pomagać. To po prostu niezdrowe dla tych, którym chcę pomóc. 

Są też tacy, którzy podejmują się zadania i z jakichś powodów nie chcą ich dokończyć. Wciąż proszę, lecz stanowczo. Nie daję człowiekowi do zrozumienia, że moje nastawienie właśnie się zmienia, lecz myślę sobie, że to wyczuwalne. 

Jest taka gra bitewna, w której jest rasa krasnoludów. Jest też figurka, która nazywa się „Tron Mocy”. Przedstawia krasnoluda na tronie, niesionym przez cztery krasnoludy. Trzyma on księgę. Gdy wkracza na pole bitwy, odczytuje z niej przewiny innych ras wobec krasnoludów, powodując u nich szał bitewny.

Kiedyś mawiałem, że spisuję wszystkie przewiny wszystkich wobec mnie. Nigdy, tak naprawdę nie zacząłem tego robić. Jestem wystarczająco pamiętliwy. 

Dziś wolę kolekcjonować dobre wspomnienia, nie urazy. To wydaje mi się zdrowsze. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości