Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

20 października 2024, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Odpuszczanie Kiedy odpuszczam to, kim jestem, staję się tym, kim mogę być. Kiedy odpuszczam to, co mam, otrzymuję to, czego potrzebuję. Tao Te Ching

imagePewnie się powtarzam, ale mam duże problemy ze snem. Pewnie jest wiele powodów, ja upatruję problemu w inteligencji. 

Mój umysł przelicza. Sprawdza możliwości, które mogły się wydarzyć. Sprawdza prawdopodobieństwa. Szuka błędów i dziur. Myśli przychodzą bardzo szybko, a najgorsze jest to, że nie jestem w stanie zmienić toru myślenia. 

Próbuję skupiać się na innych rzeczach. Czasem próbuję skupić się modlitwie, to również mi nie wychodzi, bo wciąż uciekam w swoje myślenie. Wciąż - mimo skupienia i szczerej chęci pozostania przy jednym temacie - moje myśli uciekają. 

Mogę czytać, wtedy skupiam całą swoją uwagę. Mam zapisane modlitwy i inspirujące teksty w chmurze, bo tylko tak mam do nich zawsze dostęp. Mam któreś z urządzeń do niej podpiętych zawsze przy sobie. 

Robię też dużo notatek. 

Nigdy nie mówiłem o tym “ego”.


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Rozmaitości