Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

19 października

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Zbiory Każdym uczynkiem zasiewasz nasiono, choć zbiorów możesz nie zobaczyć. Ella Wheeler Wilcox

imageBardzo ciężko mi dbać o to, żeby codziennie się uczyć. Czytać coś, co wymaga ode mnie wysiłku i skupienia. Przede wszystkim dlatego, że wymyślam różne zajęcia, pomysły, czasem wyjeżdżam. Wracam z mityngu, na który lecę zaraz po pracy. Czasem dlatego, że po prostu mam ochotę odpocząć. 

Tylko że tu nie chodzi o odpoczynek. Mój umysł domaga się nicnierobienia, nie odpoczynku. Ten daję mu podczas snu, o który dbam. Ma zatem czas, żeby odetchnąć, nie musieć się wysilać. 

Odpoczynek to wytłumaczenie. Powód, żeby czegoś nie robić. Pójść na łatwiznę. Odpuścić sobie obowiązek, bo tak jest prościej. 

Wiem, bo tak samo mam rano, gdy nie chce mi się wstać. Tak samo mam, gdy mam zabrać się do jakiegokolwiek zajęcia, którego nie lubię. Tak samo mam, gdy mam pójść w odwiedziny do kogoś, kogo nie lubię. 

Ważne jest zmusić się, żeby zrobić kolejny krok. Istnieje szansa, że nie zrobię ostatniego. Mam tę satysfakcję, że próbowałem. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości