Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

18 października 2024, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Wdzięczność To dobry dzień, aby być wdzięcznym. Jest tak wiele, za co można być wdzięcznym. Astrid Brinck

imageSą takie momenty w moim życiu, że nie tylko czuję wdzięczność, ale przepełnia mnie ona. Jakbym składał się tylko z wdzięczności i niczego więcej. 

Są też takie momenty, że czuję się jakby świat spadł mi na głowę i przycisnął potem kolanem. Czuję się przygnieciony, zmiażdżony, zduszony  w imadle strachu. 

Różne są momenty w moim życiu. 

W pewnym momencie zauważyłem, że przestałem dzielić je na „dobre” i „złe”. Właściwie, to przestałem jakkolwiek wartościować to, co mnie spotyka. Nie ma różnicy, pomyślałem, czy nazwę do pozytywne lub negatywne, albo też chciane lub niechciane czy też przyjemne i nieprzyjemne. 

Dlatego opowiedziałem szerzej, co czuję, bo to nie jest proste w kwalifikacji. Wiem jednak, że wszystko, co przeżywam, niesie ze sobą sens. 

Jest za co dziękować Bogu, Jakkolwiek Go Pojmuję. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału w serwisie Youtube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Rozmaitości