Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

16 października 2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Otrzymywanie Nie oceniaj każdego dnia po plonach, które zbierasz, ale po nasionach, które zasiewasz. Robert Louis Stevenson

imageMiałem przyjemność być kiedyś na rocznicy kolegi, który przedstawił wszystkim dziesięć afirmacji, które czyta codziennie, nawet po kilka razy. Jedna z nich brzmi: Jestem twórcą, wszystkiego, co jest. 

Gdy to usłyszałem, oburzyłem się w sobie. Przecież tylko Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję jest twórcą, pomyślałem. Im jednak dłużej o tym myślałem, czułem w sobie coraz więcej wątpliwości. Kolega zaczął opowiadać o tym, co rozumie pod każdą z afirmacji i doszedł do tej, a ja już go rozumiałem. I w pełni się z nim zgodziłem, zanim zdążył opowiedzieć swoją wersję. 

I to jest tak, że świat jest taki, jaki jest, ani gorszy, ani lepszy. Jest taki, jaki być powinien, dotarło do mnie wtedy. To, czy się na niego zgadzam, zależy już tylko ode mnie. To ja odpowiadam za to, co myślę, jak reaguję. Jeśli chcę się czuć źle, to nieważne, że świat jest piękny. Dlatego właśnie jestem twórcą wszystkiego co jest. To jest we mnie, tak czy inaczej jest we mnie i jedyne co mogę, to wyciągnąć z tego to, co chcę dziś zobaczyć. 

Wiele razy zdarzyło mi się rozczarować świetnie zapowiadającymi się przeżyciami. Tak samo wiele razy zdarzyło mi się cieszyć z marnie się zapowiadających. 

Jestem twórcą wszystkiego co jest. 


Notkę można obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości