Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

15 października 2024, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Pokój Tego dnia wybieram spędzić czas w doskonałym pokoju. Gerald G. Jampolsky

imageGdy wyszedłem z ośrodka odwykowego, ciężko było mi się przyzwyczaić do „normalnego życia”, mimo że jeszcze nie wróciłem wtedy do pracy. W ośrodku wszystko było proste. Wstawałem o określonej porze i szedłem na śniadanie, które było przygotowane. Potem miałem planowanie dnia i pierwszą grupę terapeutyczną oraz wykład. Potem przerwa, obiad, który znów ktoś przygotował. Wykład, kolejna grupa terapeutyczna i kolacja, znów przygotowana przez kogoś. 

Tutaj, po pierwsze musiałem przygotować wszystko sam. Pójść do sklepu, w którym również był alkohol. I żadnej terapii, żadnych porannych medytacji, jeśli sam sobie ich nie zorganizowałem. 

Dotarło do mnie wtedy, że bardzo wiele zależy ode mnie. Gdy wchodzę do sklepu, ode mnie zależy, w którą stronę będę patrzeć, ode mnie zależy co kupię. 

Ode mnie również zależy, jak rozpocznie się dzień i z jakim nastawieniem do niego podejdę. nie mam wpływu na to, co się stanie, ale mam wpływ na to, jak zareaguję. 

Czy sam sobie coś zrobię, czy wybiorę pokój. I choć wciąż czasem się krzywdzę, lubię powiedzenie pana Jampolskiego. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości