Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
13
BLOG

25 września 2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Bumerangi Całe życie to bumerang. Otrzymujemy to, co dajemy. Shirley MacLaine

imageMoja, świętej pamięci, mama zwykła mawiać, że Uśmiech zawsze wraca, ale jak spowodujesz u kogoś łzy, wrócą podwójnie. 

Być może dlatego staram się nie ranić ludzi wokół siebie. Nauczyłem się jednak, żeby pewne sprawy po prostu ignorować, bo ich rozwiązanie czy załatwienie nie należy do mnie. Ciężko te dwie rzeczy czasem odróżnić. A są też takie sytuacje, w których wydaje się, że łzy spowodować warto. A nawet należy. 

Powinienem powiedzieć o zdradzie przyjacielowi, którego zdradzono? A może uznać to za taki przypadek, w którym nie należy się wtrącać? 

Lubię patrzeć na świat swoimi oczami i przez siebie. To znaczy, za każdym razem pytać: Czy ja chciałbym? W powyższym przykładzie, pytanie brzmiałoby zatem: Czy ja chciałbym usłyszeć, że mnie zdradzono?

Nie jestem nieomylny. Nie aspiruję do tego, by być. 

Tylko tak jestem w stanie określić, co do mnie wróci. Albo przynajmniej - mieć nadzieję.  


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości