Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

20 września

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Miłość Piękno jest tym, jak się czujesz w środku, i tym, co odbija się w twoich oczach. Nie jest to coś fizycznego. Sophia Loren

imageMyślę, że coś w tym jest, że miłość nie może być fizyczna. Spotykałem się w swoim życiu z różnymi kobietami. Właściwie, powinienem raczej napisać, że z wieloma kobietami. Różnymi. 

Każdą z nich, jak mi się wydawało, kochałem. 

Czasem tylko jedną noc, albo nawet krócej, aczkolwiek kochałem. Tak mi się wydawało. Tak myślałem. Ba, chciałem nawet kilkukrotnie się ożenić. Dziś nazywam te kobiety Moją Na Szczęście Niedoszłą Żoną numer X. Mówię to z humorem, choć wtedy bardzo bolało. 

Jednak wciąż nie było to ta jedyna, prawdziwa, ostateczna miłość. 

Mówi się, że nie ma co szukać miłości, bo gdy ma się znaleźć to się znajdzie. I to trochę tak jest. 

Pamiętam, że przyjechałem do swojego miejsca urodzenia. Pokłóciłem się z ojcem i poszedłem pić. W nocy, rozżalony na cały świat, usiadłem do czatu i zaczepiłem dziewczynę. Dała mi numer Gadu-Gadu. Znalazłem go rano, na kacu. Napisałem. Ona odpisała. Obraziłem się na wszystkich i zapowiedziałem, że żadnej więcej nie przywiozę. 

Przyjechałem z narzeczoną dwa tygodnie później. Jest dziś moją Żoną. Już kilkanaście lat. 


Notkę można również obejrzeć na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości