Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

13 września 2024, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 1
Kłopoty Z wszystkich twoich kłopotów, dużych i małych, największe są te, które nigdy się nie wydarzyły. Thomas Carlyle

imageMyślę, że obawiamy się czegoś nieznanego. Zawsze czegoś, co jest przed nami, a zatem - jeszcze się nie wydarzyło. I fakt, że dopóki się nie wydarzy, nie ma się czego bać, był dla mnie mocno odkrywczy. 

Już pisałem, że lubię, jak ludzie mnie słuchają. Nie znaczy to jednak, że mówię. 

Lubię za to mówić o sobie, że jestem takim dziwnym Polakiem, który nie narzeka. A przynajmniej bardzo się stara nie narzekać, próbuje myśleć pozytywnie. Mieć nastawienie „da się”. I który szuka sposobów, żeby to zrealizować, i zupełnie nieważne co to jest. 

Na mityngach AA słucham, nie narzekając, że coś mi nie wyszło, że ktoś coś zrobił nie tak jak chciałem czy że coś ułożyło się inaczej, niż ja sam sobie założyłem. 

Moje trudności, przy twoich problemach to nawet pryszcz nie jest - powiedział kiedyś na mityngu kolega, gdy dziewczyna opowiedziała historię swojego życia. I to właśnie jest dla mnie ważne. 

Są ludzie, którzy mają naprawdę ciężko. A ja naprawdę nie mam na co narzekać. Za co jestem wdzięczny. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 


Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Rozmaitości