Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

4 września 2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Inni: Za każdą górą znajduje się ścieżka, chociaż może nie być widoczna z doliny. Theodore Roethke

imageOstatnio, podczas rozmowy z kolegą, złamałem kilka swoich zasad. Jedną z nich jest nieudzielanie rad. I tak próbowałem jakiś czas, lecz on potrzebował ode mnie również kilku instrukcji opartych na moim doświadczeniu. 

Opowiedziałeś moją historię, powiedział mi, gdy skończyłem opowiadać, zanim zdążył mi opowiedzieć szczegóły swojej zawiedzionej miłości. 

Drugą zasadą, którą złamałem, jest ocenianie innych. Oceniłem wtedy, kilkanaście lat temu, dziewczynę z którą byłem. Oceniłem podobnie ostatnio i mam do siebie o to pretensje. 

Nie jest tak, że nie oceniam - kłamałbym w żywe oczy. Każdy ocenia, a kto twierdzi inaczej, okłamuje siebie lub innych . Tym niemniej, swoje oceny pozostawiam dla siebie, potem konfrontuję to ze sobą i weryfikuję. Albo zapominam, po prostu, bo istnieje szansa, że ta konkretna ocena jest dla mnie nieważna. 

Tym niemniej moja ocena jest dla mnie, nie dla innych. Tak jak moja ścieżka. 


Notkę można obejrzeć również w formie materiału YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości