Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
20
BLOG

3 września

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Porada Dobra rada to coś, co człowiek daje, gdy jest za stary, by dawać zły przykład. François de la Rochefoucauld

imageUwielbiałem udzielać rad. Tłumaczyć wszystkim wokół, jak powinni żyć, z kim, co robić, jak robić. Sam nie potrzebowałem rad, przecież wiedziałem najlepiej. Znałem się na wszystkim - przecież naczytałem się tylu ciekawych książek, tyle mam za sobą wiedzy, tylu poznanych bohaterów i antybohaterów. 

W AA dzielimy się doświadczeniem, siłą i nadzieją. Opowiadam o tym, co przeżyłem, co stało lub stanie się w najbliższym czasie. Podczas mityngów czytamy zasady. Jedna z nich mówi, że nie udzielamy rad. Bardzo mnie razi, gdy potem słyszę od jednego czy drugiego uczestnika, że ktoś powinien to czy nie powinien tamtego. Jeszcze bardziej zaś wkurza mnie to, że prowadzący nie reaguje. Irytuje mnie nieprzestrzeganie zasad, które ustaliliśmy.

Jeden z moich znajomych ze Wspólnoty, ma wytatuowany na ramieniu napis: Uważaj, czego sobie życzysz. 

Myślę sobie, że warto również pomyśleć o tym, co radzi się innym. Istnieje szansa, że mogą to zrobić. 


Notkę można obejrzeć na YouTube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości