Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
25
BLOG

2 września

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Przywileje: Oczekiwanie, że świat będzie traktował cię uczciwie, ponieważ jesteś dobry, jest jak oczekiwanie, że byk cię nie zaatakuje, bo jesteś wegetarianinem. Dennis Wholey

imageCodziennie rano wysyłam tekst pewnej grupie znajomych z AA przez SMS. Mamy też grupę na jednym z komunikatorów, gdzie to samo wysyłam, a potem jeszcze dyskutujemy. I tam też, jedna z uczestniczek zaczęła swego czasu umieszczać listę wdzięczności. 

Kiedyś robiłem dzienniczek uczuć, a potem - podsłuchałem na mityngu AA o dzienniczku wdzięczności. 

Robiłem go przez jakiś czas i nawet zajrzałem, żeby przypomnieć sobie, za co byłem wdzięczny. 

Za mruczenie kota przed snem. Za deszcz za oknem, który spowoduje, że trawa będzie bardziej zielona. Za program obejrzany w telewizji, który nie spowodował, że jestem mądrzejszy, ale przestałem myśleć negatywnie. Za uśmiech Żony. Za radość Synka na koncercie. 

I wiele wiele innych wypisałem. 

Miałem przywilej zobaczyć, usłyszeć to wszystko. Być tam. 

Tylko od Ciebie zależy jak traktujesz świat. 


Notkę można również obejrzeć na YouTube. 


Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości