Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

1 września 2024, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Uczenie się Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie. Mahatma Gandhi

imageJeden z moich przyjaciół był bhaktą - wyznawcą Krishny. Bardzo podobał mi się jego spokój i ciepło, jakie w sobie miał. Gdy zapytałem go, skąd to wszystko bierze, powiedział, że jest taka książka. 

Przywiózł mi ją, i wtedy pierwszy raz zobaczyłem Bhagavad Gitę, Taką Jaką Jest. Nie pozwolił mi za nią zapłacić, zostawił mi ją tylko na stole. Próbowałem ją przeczytać, ale nie byłem w stanie. Jakieś dziwaczne słowa,  dziwaczna historia, dziwaczne sformułowania. 

Potem dowiedziałem się, że zmarła jego mama. Nie dziwiłem się, że przestał przyjeżdżać. A potem dowiedziałem się, że ma glejaka. Na jego ceremonii pożegnaniu ciała człowiek czytał modlitwę, która bardzo mi się spodobała. Dowiedziałem się, że była z książki, którą mam. 

Rozmawiam często z kolegą, który - jak się okazało - czytał Bhagavad Gitę Taką, Jaką Jest. Powiedział mi, że nie da się takiej książki przeczytać w momencie, gdy ona i ja nie będziemy na tej samej duchowej drodze. 

Czytam Bhagavad Gitę Taką Jaką Jest. Z przerwami. Powoli. Czasem więcej, czasem mniej.

Czytam. 


Notkę można obejrzeć również w formie materiału na YouTube


Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości