Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

30 sierpnia 2024

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Urazy Zacząłem zdawać sobie sprawę, jak stan naszych serc wpływa na sposób, w jaki widzimy świat. Jeśli twoje serce jest pełne goryczy, złości i urazy, będziesz patrzył na niego jak na bardzo złe miejsce. Danny Gokey

imageDługi czas miałem urazę do swojego ojca. Nawet jakiś czas po jego śmierci, wciąż ją w sobie trzymałem, pielęgnowałem, obracałem w palcach, po tym jak każdego dnia wyjmowałem ją z szufladki mojego mózgu. 

Pewnego razu pomyślałem sobie: po co mi to? Co mi daje chowanie tej urazy, pielęgnowanie w sobie żalu, poczucia krzywdy? Co z tego mam?

Zrozumiałem, że mam z tego tyle, że wciąż zadręczam się przeszłością. Analizuję swoje czyny przez pryzmat tej urazy, zawsze szukając winy w ojcu, w wychowaniu, czy braku wychowania, przez niego. Zawsze patrzyłem na to, że czegoś nie zrobił, coś zrobił, gdzieś mnie zabrał lub mnie nie zabrał. I tak dalej. Przywoził mi wódkę do akademika. On. 

Zapomniałem zupełnie o sobie w tym wszystkim. 

I odpowiedzialności, bo to ja tę wódkę piłem, sam, z własnej nieprzymuszonej woli. 

Dlatego włożyłem swoją urazę do szufladki. Zamknąłem ją na kluczyk i wyrzuciłem go gdzieś. Jadę wkrótce na grób ojca. Nie będę robić przedstawienia, opowiadając jakieś historie czy przebaczając czy cokolwiek. 

On wciąż nie żyje, a ja jestem już odpowiedzialny tylko za siebie. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości