Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

26 lipca

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Reagowanie Życie to w 10% to, co ci się przytrafia, a w 90% to, jak na to reagujesz. Charles R. Swindoll

imageCzasem świat zwala mi się na głowę. Tak było na przykład wczoraj: kończyłem ostatni dzień pracy przed urlopem i dlatego siedziałem dzień wcześniej siedziałem dłużej. Zacząłem wcześniej i oczywiście pojawiło się wiele różnych dodatkowych okoliczności. 

Jestem z siebie dumny, że wyszedłem o tej godzinie, o której założyłem że wyjdę. No, dobrze, dziesięć minut później, ale to niewielka różnica. 

Był jednak taki moment, że zastanawiałem się, jak się wyrobię, jak dam radę. W takich sytuacjach skacze mi ciśnienie, przeskakuję między zadaniami, żadnego nie kończąc. Mam ten plus, że moje biurko daje się podnosić i opuszczać. Mogę siąść i wstać. Mogę się przejść po mieszkaniu. 

W międzyczasie jednak wydarzyło się coś jeszcze. Z jedną z pracownic już się nie spotkam - ona idzie na macierzyński, a ja kończę pracę z tym projektem. Napisała mi, że bardzo mi dziękuje za to, że mogła ze mną pracować. Ładnie mi to napisała. 

Zrobiło mi się miło i pomyślałem, że dam sobie radę. Jakoś pójdzie. Poprosiłem Boga Jakkolwiek Go Pojmuję by dał mi siłę i mądość. I spokój. Chyba wyszło. 

Dziś myślę, że to tylko w mojej głowie wszystko się działo.


Notkę można obejrze na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości