Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
25
BLOG

16 lipca 2024, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Refleksje: Świat zewnętrzny odzwierciedla nasz wewnętrzny świat. Zawsze. I na zawsze. Karen Casey

imageBardzo nie lubię słyszeć na mityngach, że to alkohol miał nade mną kontrolę, teraz wiem, co robię. 

Nie lubię tego, bo wiem, że wielokrotnie miałem tak, że w momencie, w którym nie byłem w stanie zrobić czegoś po trzeźwemu, zażywałem odpowiednią dawkę alkoholu i robiłem się odważniejszy. Wtedy potrafiłem powiedzieć rzeczy, które na trzeźwo nie przechodziły mi przez gardło. Byłem śmiały, nawet bezczelny. 

Tylko to jest tak, że wtedy po prostu puszczałem hamulec. Zdejmowałem z niego nogę, a moje auto miało skrzynię automatyczną i po prostu ruszało przed siebie. A ja - dodatkowo - czasem jeszcze dodawałem gazu. 

Bardzo nie podobało mi się, gdy podczas terapii usłyszałem, że to nie zniknęło. I że nie zniknie, bo to część mnie. To jestem również ja. Mogę nie lubić tej części siebie, lecz trzeba ją zaakceptować. 

i tak zrobiłem. Zaakceptowałem, że oprócz tej miłej, dobrej części mnie jest też druga. Mroczna, ciężka i pusta. 


Notkę można obejrzeć na YouTube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości