Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

05.05.2023, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy przestałem zastawiać na siebie pułapki?

imagePrzychodzą mi do głowy czasem myśli w rodzaju: chciałbym spróbować smaku tej whisky. Albo: ciekawe jak smakuje to piwo. Lub żal: chciałbym jeszcze spróbować tej wódki. 

To tylko myśli - powiedziała kiedyś moja terapeutka. - Dopóki pozostają myślami, nie są groźne. 

Staram się pamiętać o tym, że mam problem z alkoholem, wrogiem podstępnym, potężnym i przebiegłym. Dlatego chodzę na mityngi, bo tam przypominam sobie, że to nie jest rozrywka dla mnie. 

Znów - nie wszystko, co się w moim życiu wiązało się z alkoholem było złe. Gdybym nie upił się z kuzynem kiedyś, pewnie nie poznałbym mojej Żony. Po śmierci ojca upiliśmy się z bratem i to przełamało lody. Pamiętam jednak mnóstwo innych momentów, z których dumny nie jestem, a jeszcze więcej takich, których się po prostu wstydzę. 

Kupujesz karmę dla psa? -  zapytał kiedyś mój przyjaciel. - Nie kupujesz, bo nie masz psa. 

Mam koty. I karmę dla kotów kupuję. Nie jem jej. Lubię to porównanie. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości