Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

02.04.2023, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy zaprzestałem niezdrowej rywalizacji?

imagePo zakończeniu dwóch miesięcy terapii mieliśmy jeszcze przyjeżdżać sześć razy na zjazdy odbywające się co dwa miesiące. Już na pierwszym z nich słuchałem dyskusji o tym kto już który krok „przerobił”. Czwarty, piąty i szósty.

Z mityngów rozumiałem, że Program jest sposobem na życie i Kroki w nim są ustawione w ten sposób dlatego, że trzeba je przechodzić po kolei. Kojarzyło mi się to z uważnością i ciężką pracą. 

Pierwsze trzy kroki już masz, bo chodzisz na AA - powiedział mi kolega podczas jakichś warsztatów. 

Sponsor powiedział mi, że ta grupa jest zła i mam do niej nie chodzić - powiedział na mityngu inny. - Na szczęście go nie posłuchałem. 

Nie „robię” Programu, nie wypełniam tabelek, nie mam sponsora. Czytam, jeżdżę na mityngi i spotykam się z przyjaciółmi. Rozmawiam.

Tradycja 2: Dla naszego grupowego celu istnieje tylko jedna ostateczna władza – miłujący Bóg, tak jak może On wyrażać Siebie w naszym grupowym sumieniu. Nasi liderzy są tylko zaufanymi sługami; oni nie rządzą.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości