Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

24.02.2023, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy odczuwam wdzięczność?

imageModlitwa kojarzyła mi się zawsze z paciorkiem, do którego zmuszali mnie dorośli, gdy byłem dzieckiem. Chodzeniem do kościoła i odprawianiem rytuałów, których najpierw nie rozumiałem, a potem nie szanowałem. Aż wreszcie je znienawidziłem. 

Teraz modlę się codziennie. Właściwie zawsze wtedy, gdy potrzebuję modlitwy. Mam kilka formułek, których używam. Najczęściej jednak chyba wypowiadam słowa: Dziękuję ci, Boże, za to co mi dałeś, co mi odebrałeś i co mi zostawiłeś. 

I naprawdę tak myślę. Moje życie już od jakiegoś czasu nie jest serią wygranych i porażek, tylko ciągiem doświadczeń, które przeżywam po kolei. 

Dzieje się tak od czasu, gdy przestałem pytać dlaczego ja. Tym samym przestałem użalać się nad swoim losem, bo zobaczyłem, że jest mnóstwo osób, które przeżywają swoje życie z podniesioną głową, bez niepotrzebnego roztrząsania. Pytanie po co jest równie zasadne. I ważniejsze. Głęboko wierzę, że wszystko dzieje się pod coś. I jestem naprawdę wdzięczny za to, co mnie spotyka. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości