Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

17.02.2023, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy umiem panować nad dniem dzisiejszym?

imageUważam, że trzeźwość utrzymuję w dużej mierze dzięki marzeniom. Gdzieś przeczytałem, że cele to marzenia z datą wykonania. Ja patrzę na nie raczej jak na miejsca, w których chciałbym kiedyś być. 

Nie planuję, bo mi to nie wychodzi. 

Na terapii nauczyłem się operować celami, nie planować dnia od godziny do godziny (choć na terapii tak robiłem), ale mieć cel do osiągnięcia (czego na terapii nie robiłem). 

Nauczyłem się jednak czegoś jeszcze. Traktowałem cele jako całość - osiągnięte (zwycięstwo) lub nieosiągnięte (porażka). Świat nie jest jednak zero-jedynkowy. Jest skomplikowany, a co więcej - duże rzeczy składają się z małych rzeczy. Można osiągnąć zatem jakąś część celu, pomniejszy cel, może zaś po prostu go nie osiągnąć. 

Bo nie cel jest ważny, tylko to, co ze sobą niesie. A może przynosić na przykład doświadczenie. Siłę. Lub nadzieję. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości