Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

14.02.2023, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy wierzę, że Bóg jest miłością?

imageMojego Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję, bardziej utożsamiam ze Wszechświatem, wszechogarniającą i wszechprzenikającą Mocą niż z miłością. Pewnie dlatego, że w swoim życiu przez kilka lat byłem ministrantem i napatrzyłem się na różne rzeczy śpiewając przy tym Bóg jest miłością, nadzieją naszą (jeśli dobrze się to przebija przez moje wspomnienia). 

Owszem, tę Moc, Wielką Zasadę Wszechświata, mógłbym również nazwać miłością - bo teraz miłość rozumiem dużo szerzej. Nie mam już wynaturzonego jej obrazu, nie utożsamiam z kobietą czy nawet tylko z seksem. 

Wiem, że miłość jest potężną siłą, która potrafi budować wspaniałe rzeczy. Jest motywacją i wielowymiarową wartością. Być może to tyle, co moje pojmowanie Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. 

Niech Moc będzie z Wami!

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości