Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

13.02.2023, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy pozostawiam swemu Bogu efekty moich poczynań?

imageRezultaty moich poczynań zależą od mojego Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. Jestem częścią Jego planu i nie potrzebuję, ani nawet nie chcę wiedzieć, jaki ten plan jest. 

Efekty tego co robię, biorę na siebie - to się nazywa odpowiedzialność. 

Modlę się często. Nie zawsze zaczynam dzień od modlitwy, korzystam z niej raczej jak ze środka zapobiegawczego. Ratunku, gdy potrzebuję. Pomocy od Siły Wyższej. 

Bardzo doceniam w sobie umiejętność proszenia o pomoc i niechęć do robienia wszystkiego po swojemu i tylko własnymi siłami. Już nie upieram się i męczę, gdy jakieś zadanie przerasta moje siły. 

Nauczyłem się też odpuszczać. Innym. Sytuacji. Sobie. Pozwalam światowi wokół mnie płynąć i wiem, że nie jestem sam. Nie chodzi tylko o Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. Chodzi o wiele ust, które przemawiają do mnie jego słowami. Dłońmi, które mnie wyciągają z pustki. I wszyscy ci, którzy po prostu są. Dziękuję. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości