Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

25.10.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy dobrze pamiętam koszmarne konsekwencje nałogu?

imageGdy sobie myślę, o starych czasach, zauważam dwie sytuacje, w których przydało się, że byłem pijany. 

Po pijanemu poznałem moją Żonę, wróciwszy z knajpy, rozżalony na cały świat usiadłem do czatu. Istnieje szansa, że nie będąc w stanie mocno wskazującym, nie zaczepiłbym Jej. Aczkolwiek gdybać nie ma sensu. 

Po śmierci ojca, który dzielił mojego Brata i mnie był drugi raz. Skłócił nas i pilnował podziału. W wieczór po pogrzebie - jak zwykle rządziłem w knajpie, a potem wróciłem do domu. Usiedliśmy z bratem i popiliśmy się wspólnie, chyba pierwszy raz. Porozmawialiśmy uczciwie, choć niewiele pamiętam z tej rozmowy. 

Nie było więc tak, że podczas okresu picia było tylko źle. 

Było jednak też tak, że piłem przez 26 lat życia. A pozytywne sytuacje, które  dziś wspomniałem było dwie. Gdybym chciał wspomnieć całą resztę, zabrakłoby miejsca na Salon24.pl. I tak się sprawy mają na dziś. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości