Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

20.10.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy pozbyłem się wszystkich wad charakteru?

imageMam wady. Jak każdy. Krok Szósty mówi o gotowości do pozbawienia mnie wad przez Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. Nie mówi o pozbyciu się wad. 

Część moich wad na pewno jest teraz dużo mniej widoczna i kładę duży nacisk na to, żeby nie wyłaziły ze mnie przy każdej okazji. A chcą. 

Istota moich błędów jest w mojej pysze i egoizmie, czy może: ego. Jedno z drugiego wynika i drugie powoduje, a właściwie współistnieją we mnie i współdziałają. Pysze staram się przeciwstawiać pokorę, którą udało mi się na szczęście nabyć i którą pielęgnuję przy nadarzających się okazjach. 

Gorzej radzę sobie z moim rozdętym ego. Wydawałoby się, że na to również pomoże pokora. A jednak jest mi ciężko - przyznać się do błędu, a jeszcze ciężej, jeśli błąd wytknie mi ktoś inny. Naprawdę nie mają wtedy znaczenia jej (czy jego) motywacje. W życiu nie ma błędów. Są lekcje - przeczytałem dziś na karteczce dołączonej do kawy. Przez moje ego (a może zza niego), czasem ciężko mi dostrzec, że dzięki tym błędom się uczę, zdobywam umiejętności. Rozwijam się. Być może kiedyś będę wolny od moich wad. To jeszcze nie teraz. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości