Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
42
BLOG

02.09.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy kieruję się w życiu wartościami duchowymi?

imageMam taką listę utworów: „Na humor”, puszczam ją wtedy, gdy jest mi źle. Jest tam również piosenka śpiewana (złe języki powiadają: ryczany) przez dziewczynę o niebieskich włosach:

Jeśli chcesz świata / użyj swego umysłu /przejmij kontrolę / poczuj siłę, urośnij w nią / jeśli naprawdę tego pragniesz / świat jest twój. 

W chwilach, gdy jest mi ciężko już kilkakrotnie muzyka heavy metalowa (którą, przy okazji, terapeutka powiedziała, żebym ograniczył, bo może być wyzwalaczem) daje mi siłę. Daje mi ten tekst, przypominając, że mam prawo żądać swojego, przypominając że już skończył się czas, gdy nie kontrolowałem mojego życia, bo w głowie szumiała mi substancja przepalająca mój mózg. Przypomina mi, że może to chwila słabości, lecz jest we mnie siła, która pochodzi od mocy większej niż ja. 

Bo jestem silniejszy niż nienawiść / silniejszy niż strach / silniejszy niż wszyscy.

To też z muzyki metalowej. 


Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości