Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

01.09.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy wierzę, szczerze, mocno, głęboko?

imageZnalazłem ostatnio kilka kartek z mojej terapii. Znalazłem na niej kilka myśli, które zanotowałem podczas wykładów mojej osobistej terapeutki. Na przykład taką: Nie: „ukarali mnie”, tylko: „wyciągnęli konsekwencje”. 

Punkt widzenia zależy od punktu w przestrzeni, powiadają i to samo stosuje się w powyższym cytacie. Mogłem patrzeć na to, że szef nie dał mi premii (w poprzedniej firmie wiele razy tak było) i tym samym czuć się ukarany. Spoglądając z mojego punktu widzenia. Z jego punktu widzenia mój brak premii był konsekwencją tego, że się nie starałem. 

Rzeczywiście tak miałem - szukałem winy poza sobą. A potem tylko w sobie. W końcu jednak zrozumiałem, że zupełnie nie chodzi o winę, tylko to, co wynikło z sytuacji. Mogę siedzieć i dołować się faktem, że zostałem ukarany. Mogę też wziąć się za robotę i zasłużyć na podwyżkę. 

Czasem tak myślę o Bogu Jakkolwiek Go Pojmuję. Jak o szefie, który uśmiecha się na mój widok. I ja się ostatnio jakoś częściej uśmiecham. 

Zapisałem sobie też inny cytat: Jeśli jesteś szczęśliwy - to bądź. I nie tłumacz się z tego. Właśnie. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości