Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

26.08.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy wyzbyłem się lęku?

imageBędąc jeszcze czynnym alkoholikiem (właściwie: prostym pijakiem) miałem wiele lęków. Od demonów (całkiem racjonalne, jak obejrzało się 14 sezonów Supernatural), po siadanie tyłem tak, żeby nie mieć za sobą ściany. Sypałem sól pod drzwi i siadałem zawsze tyłem do ściany, najlepiej w rogu sali. 

Gdy przestałem pić, zrozumiałem, że część moich lęków była po prostu irracjonalna, i tak pozbyłem się problemu z demonami. Mimo to, na wszelki wypadek, wciąż siadałem plecami do ściany. 

Ja walczę ze swoimi lękami - powiedział mi jakiś alkoholik na jednym z warsztatów. - I większości z nich się pozbyłem. 

Pierwszym krokiem do pokonania lęku - powiedziała moja terapeutka - jest odpowiedź na pytanie: co może stać się najgorszego. 

Zastanowiłem się, czego boję się najbardziej w siedzeniu tyłem do otwartych przestrzeni. Nie znalazłem racjonalnych powodów. Nie umiałem wyobrazić sobie, co mogłoby się stać najgorszego, poza tym że zginę. Ile osób ginie w restauracjach zabitych w jakikolwiek sposób, bo siedzieli tyłem do sali? No właśnie. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości