Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

25.07.2022, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy we wszystkich moich poczynaniach stosuję się do zaleceń Programu?

imagePodczas warsztatu w Tenczynie zadałem pytanie - jak sobie radzić w momencie, kiedy moje wady są mi potrzebne w „cywilnym” życiu. Taką mam pracę, że ściemniam. Klient wie, że ściemniam, więc jeśli nie ściemnię odpowiednio dużo wybierze ofertę, gdzie ktoś ściemnił więcej. Taka to gra. Dlatego za co najmniej nie na miejscu uznaję ocenianie mnie i komentarze z gatunku, że nie można być „trochę w ciąży”. Uważam bowiem, że nie mam jednego życia. Kim innym jestem w domu, kim innym w pracy, kim innym na mityngach. Nie dlatego, że udaję, tylko dlatego, że to adekwatne. Nie będę na mityngu tłumaczyć swojej pracy, podobnie w pracy nie będę opowiadać swojej alkoholowej historii. To są dwie różne rzeczywistości i niech takimi pozostaną. 

Cieszy mnie, że są też w AA ludzie, którzy to rozumieją. I nie udają, klepiąc na pierwszej części mityngu roboczego o pierwszeństwie zasad przed osobistymi ambicjami, a w drugiej, rzucając kurwami, obrażali się, na inne zdanie. Zapominając o jedności, a nie jednomyślności.

Dlatego ten kawałek o ciąży uznaję za co najmniej niesmaczny. Bo na każdym mityngu, nawet roboczym, można rozmawiać. Byłem na takim właśnie mityngu i do dziś nie mogę wyjść z podziwu. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości