Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

12.07.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy wierzę w moją Siłę Wyższą i ufam Jej?

imageKiedyś na mityngu spikerskim usłyszałem słowa: Od czasu jak zaufałam swojej Sile Wyższej nie zdarzyło mi się biec na autobus. 

Pomyślałem sobie wtedy, że może warto spróbować. Wierzyłem już w Siłę Wyższą, aczkolwiek wciąż miałem problem z zaufaniem i powierzeniem się. W ogóle miałem problem z zaufaniem innym.

A jednak spróbowałem, a potem próbowałem znów, wbrew sobie, raz za razem. Gdy mieliśmy się spóźnić na ślub córki przyjaciół, a jednak na zdjęciu ślubnym jesteśmy. Gdy miałem wrażenie, że spotkanie nie poszło jak powinno, a dostałem pochwałę. Gdy martwiłem się, że nie zmienię pracy i rzeczywiście jej nie zmieniłem. Dopiero dziś jestem zadowolony z tamtego braku zmiany. 

Było wiele takich sytuacji i nie zauważyłem, kiedy przestałem spieszyć się do autobusu. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości