Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
19
BLOG

12.06.2022, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy wyzbyłem się wszystkich swoich wad?

imageZauważam, że ludzie wokół słuchają, gdy mówię. Nie tak, że po prostu nie chcą mi przerywać, wyczuwam w tym jakieś... poszanowanie moich słów. Wydaje mi się, że są dla nich ważne. 

Również na mityngach widzę zainteresowanie w oczach przyjaciół, a także wielu z nich patrzy na mnie gdy mówi, ja zaś staram się wypierać myślenie, że szukają u mnie potwierdzenia. Pycha i egocentryzm znajdują się wśród moich wad i próbuję je zwalczyć. 

Staliśmy się całkowicie gotowi, żeby Bóg usunął wszystkie te wady charakteru - napisane jest w Kroku Szóstym. Niedawno na mityngu mówiłem, że niestety, niektóre wady mojego charakteru lubię i czasem mi pomagają. Co nie znaczy, że nie chcę się ich pozbyć i nie stałem się gotowy, aby Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, odebrał mi je tak samo, jak kiedyś odebrał mi konieczność palenia papierosów, a potem picia alkoholu. 

Zacząłem czytać kolejny raz Wielką Księgę, bo czuję taką potrzebę. Nie wiem, czy pomoże mi to w pozbyciu się wad. Na pewno pomoże duchowo. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości