Strona wykorzystuje pliki cookies.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies - w celach statycznych, reklamowych oraz przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Są one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat.
wbrew pozorom na 1971 Trabi byl bardziej rozwojowa konstrukcja niz 126
silnik z przodu u umieszcony poprzecznie, bagaznik wiekszy niz nawet 125p!
malo prawdoopodobne ale moze dwa luzery motoryzacji, NRD i PRL razem by rozwinely trabiegi do jednostki 4 suwowej i poprawili karoserie
Ciężko było, wymagało gimnastyki, ale dawało radę....
ciagle na rynku trzymaly sie konstrukcje z silnikiem z tylu, ktore prowadzily gigantow na krawedz bankructwa
VW uratowalo Audi dajac podwozie i zespol napedowy do Golfa
Fiata ratowalo Autobianchi, modelem 127 bo w Fiacie ciagle chceli rozwijac 500ke czego efektem byl 126
1975 circa bylby lepszy pod wzgledem gamy modelowej ale kiedy siadla koniuktura po kryzysie naftowym, chetnych do udzielania kredytow bylo duzo mniej