Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński
176
BLOG

Jak ładnie i efektywnie sie komunikujemy.

Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński Rozmaitości Obserwuj notkę 8
Na chamstwo w Salonie skarży się wielu. Mało kto jednak pyta o „gęstość informacyjną” (ile informacji w wypowiedzi) i związkach tych wypowiedzi z tematem dyskusji. Ja spróbowałem.

Notkę o przewiezieniu przez niemiecką policję do Polski jakiejś (zob. https://www.salon24.pl/newsroom/1383458,niemcy-przewoza-do-polski-imigrantow-czekamy-na-wyjasnienia ) migranckiej rodzimy komentowało wielu blogerów. Wśród nich m.in. bloger o nicku „emeryt ZUS”. Wynotowałem wszystkie (do godz. 20 :27) jego komentarze Szukałem w nich zdania mającego jakiś związek z treścią notki. Bez rezultatu.  Może Państwu się uda? Dla ułatwienia załączam niżej wszystkie 4 (cztery) komentarze rzeczonego blogera.





(1) emeryt ZUS16 czerwca 2024, 11:03
745
@u-boot Zamknij swoją parszywą jadaczkę! Bo capi jak z d..y! Sługusie niemiecki,były kapralu SB z przetrąconą rentką 2500,jak się pracuje na szparagach dla pampersów zakupienia? Kiedy marsz u-bootów dla przymuszenia Tuska w sprawie przywrócenia sbckich rentek?Co wam mówi o tym, major Dajeztyłu i podpałkownik Wciąganosem? No i kiedy oszuście opublikujesz te materiały na mój temat,już dwa lata obiecujesz i nic! Wy specjalisto od używania pały bojowej ZOMO,nie dosłużyliście się w tym SB nawet stopnia plutonowego SB przez wrodzoną tępotę i nawet kursy WUMiL nie pomogły  a kłamiecie gorzej od Tuska by tę tępotę ukryć! Co piszecie,to głupiej piszecie,denaturat pijecie?
Odpowiedz



(2) emeryt ZUS16 czerwca 2024, 12:18
131
@u-boot tawariszczu u-boot,były kapralu SB,bo plutonowym nie zostaliście przez wrodzoną tępotę,nie chlajcie już denaturatu,ja rozumiem,że jako sługus  Niemca masz wyrzuty sumienia i musisz to zapić,ale nie denaturatem! Bo po tym denaturacie już wszytko wam się miesza!
no i dawaj te dokumenty na mój temat,tylko nie pisz ,że zgubiłeś po pijanemu i że denaturat cię zaślepił!


(3) emeryt ZUS16 czerwca 2024, 13:16
98
@Waldenar Korczyński
cześć!


(4) emeryt ZUS16 czerwca 2024, 13:22
1510
@Waldenar Korczyński
A wy w tym SB to byliście jakimś chorążym?

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (8)

Inne tematy w dziale Rozmaitości