Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński
96
BLOG

Wybory, hej Wybory!

Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński Polityka Obserwuj notkę 4
Czas debat wyborczych już nadszedł. Ja zaliczyłem jedną.

Obejrzałem emitowaną w TVP1 "debatę wyborczą". Żenada. Mało, że komitety wyborcze (nie podali które) nie zgodziły się na "dopytywanie", to na dodatek pytania były nijakie, a odpowiedzi mętne. W zasadzie żadem kandydat nie odpowiedział sensownie na więcej niż jedno pytanie. Gadali "od rzeczy"; nie na temat i bardzo nieporadnie. Na mnie najlepsze wrażenie w tym towarzystwie zrobił Żółtek (zapomniałem nazwę komitetu), ale wynikało to chyba z tła na którym występował i faktu, ze nigdy o żadną władzę się nie otarł, więc nie musiał niewygodnych spraw pomijać.

Nie wiem kogo my do tego PE wybierzemy, ale Dmowskiego w PE mieć nie będziemy.





Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Polityka