Grzegorz Gembalski Grzegorz Gembalski
144
BLOG

Bobry, ten dzień nie będzie dla was dobry

Grzegorz Gembalski Grzegorz Gembalski Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 8
Dawno dawno temu, w radiowej trójce, leciała audycja " Nie tylko dla orłów". Ten wierszyk jest inspirowany tekstami z rzeczonej audycji. Nie wiem zupełnie dlaczego dziś mi to przyszło na myśl

Dawno dawno temu, w radiowej trójce, leciała audycja " Nie tylko dla orłów".

Ten wierszyk jest inspirowany tekstami z rzeczonej audycji. Nie wiem zupełnie dlaczego dziś mi to przyszło na myśl.


Hop hop hop to ja, 

wasz pomysłowy Tuskowy,

sprzęt mam już gotowy, więc ruszam na łowy

Hej bobry, ten dzień nie będzie dla was dobry

bo jak mi który wpadnie w ręce,

to mu po prostu łeb ukręcę.

Na kuny mam harpuny 

Na łosie zgon na stosie.

A na inne PiSaki siekiery i tasaki

Wszystko co żyje dzisiaj zabiję...

Tylko Obajtek dożyje jutra

Ale bez futra... 

Otaczający nas cyfrowy świat pełen jest spamu i hejtu, który często ukryty jest pod pozorami anonimowości. Dlatego postanowiłem pisać pod własnym imieniem i nazwiskiem. Nie wstydzę się własnych poglądów i wiem, że one zmieniają się w czasie i pod wpływem innych. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (8)

Inne tematy w dziale Rozmaitości