Drzwi te znaleziono wbite w ziemię na głębokości jednego metra na początku wrakowiska na lewo od toru przemieszczania się TU 154 blisko prawego statecznika poziomego - obok punktu 38 na mapie sat. zamieszczonej w raporcie MAK.

Według raportów MAK i KBWL LP TU 154 przyziemił odpowiednio pod katem 200...210 i 150 stopni – grafiki poniżej.


Gdyby tak było, to te drzwi (drugie lewej burty) zostałyby znalezione nie na lewo, lecz na prawo od toru przemieszczania się TU 154 po jego przyziemieniu. I jest to jeszcze jeden dowód, że konkluzje zamieszczone w raportach rosyjskim i Millera nadają się wyłącznie do kosza.
Inżynier, żeglarz, pasjonat fotografii, sprzętu Hi-End, muzyki rockowej i... Szopena, nowych technologii pozyskiwania energii i racjonalizacji jej zużycia
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka