Toni23 Toni23
22
BLOG

rząd Tuska może być lepszy niż Kaczyńskiego

Toni23 Toni23 Polityka Obserwuj notkę 1

                   Tydzień temu przeżywaliśmy wybory.Każdy gryzł paznokcie z niecierpliwości.Przed 23 było wszystko jasne.Wygrana PO.Powierzyliśmy nasz los ekipie Tuska.Czy słusznie okaże, się za 4 lata.Ja jetem bardzo optymistycznie nastawiony do nowej ekipy.Nie glosowałem na PO , ale życzę  im wszystkiego najlepszego.Mam nadzieję ,że marginalizują raz na zawsze SLD.

Rząd Donalda Tuska, może okazać się bardzo skuteczny i dobry dla Polaków.Po pierwsze.Mają bardzo ciekawą wizję zawarcia umowy społecznej z rożnymi ,i grupami zawodowymi.Porozumienie ma dotyczyć przede wszystkim spraw emerytalnych, pensji pracowniczych,czasu pracy.To dobrze wróży. Lepiej rozmawiać, niż się kłócić.Tusk ma wielka przewagę na Kaczyńskim.Tą przewagą jest sam Kaczyński,Tusk wie jakie błędy popełnił odchodzący premier.Zapewne on już ich nie powtórzy.Przechodząc do założeń rządu.Wielu zwolenników przyniesie rządowi wycofanie żołnierzy z Iraku,Na co ja sam bardzo liczę. Mam nadzieję,że starczy odwagi polskim władza by wyjść z Iraku i to jak najszybciej.Niepokoi mnie milczenie odnośnie służby zdrowia.Typowana kandydatka na minister,jest dość słaba osobą.Tusk powinien jak najbardziej zacieśnić współpracę z Niemcami.Nawet kosztem USA.W końcu jesteśmy członkami UE, a nie stanem USA. Relację z sąsiadami są ważniejsze.Polityka wobec Rosji powinna być twarda i stanowcza.Tylko czy Radek Sikorski to twardziel?. Dużym plusem dala Tuska będzie CBA.Zapewne w jakiś sposób je przemodeluje.To urząd bardzo potrzebny.Który pokazał, że potrafi zatrzymać każdego przestępce nawet posła czy senatora.Zabawy białymi kopertami sie skończyły. Tylko by Tusk nie zapomniał o najważniejszym.Wybrali go ludzie i wobec nich powinien być krystalicznie uczciwy.

Ja mam nadzieję, że rząd PO będzie przede wszystkim prowadził rozważna,mądrą politykę.By nam Polakom było lepiej , a nie gorzej.Czego sobie i Wam drodzy salonowi koledzy życzę.

 

 

Toni23
O mnie Toni23

ceniący uczciwość,rzetelność,ideowiec. poglądy centrowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka