StefanB. StefanB.
84
BLOG

Licytacje nad Prawem - mój 14 wpis

StefanB. StefanB. Polityka Obserwuj notkę 9

Licytacje najczęściej polegają nad tym " kto da więcej". Jednak licytacje nad Prawem to wyższa szkoła jazdy. A jaka jest ta jazda widać teraz na przykładzie wyścigu Prawnego PiS - Koalicja 15 października która za sprawą knowań - moje przekonanie - została dopuszczona do rządzenia 13 grudnia 2023r. poprzez raczej uzgodnioną datę panów Kaczyńskiego z Dudą. I gdyby teraz przyszło nam zliczyć efekty licytacji politycznej poprzez ilość naginanych, naciąganych decyzji Prawnych PiS/Duda przeciw Koalicja rządząca to muszę oddać honor PiS/Duda. Są w tym najlepsi od czasów dla mnie historycznych czyli przed rokiem 90 XXw. gdy jako 14 latek z zaciekawieniem obserwowałem mszę z udziałem premiera Mazowieckiego i kanclerza Kohla. To był moment gdy w rodzinie usłyszałem że Polska wraca do Europy. Dzisiaj wiem że Europa jest daleko od nas pod względem Prawa tak bardzo zniekształconego przez PiS Kaczyńskiego z pomocą postawionego w tym celu panem Dudą. Być może konieczna będzie ponowna msza jak ta w Krzyżowej by my Polacy znów mogli być dumni z Europy.

StefanB.
O mnie StefanB.

Pies na złodziei i oszustów

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (9)

Inne tematy w dziale Polityka