StefanB. StefanB.
115
BLOG

Kumaty inaczej - mój dziewiąty wpis

StefanB. StefanB. Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Tragedia w kraju a na Salonie 24  rozrywka z " kumatym" inaczej facetem z Krakowa. wW swym wpisie  https://www.salon24.pl/u/salonowcy/notka-komentarze/1400345,dlaczego-ujedrnilem-jezyk-felietonow-o-tresciach-politycznych  poruszył temat obrażający wszystkich oprócz jego ziomali . Nie powstrzymał się pogardzać rodakami na "saksach" w USA opisując ich :"...Po wejściu do przestronnego holu ujrzałem kłębiący się rój rodaków złapanych na pracy bez zielonej karty. Po przyjrzeniu im się z bliska znowu się zawstydziłem, bo nie miałem dotąd bladego pojęcia, że w mojej ojczyźnie żyje taka kategoria ludzi...". Cóż, nie wszyscy zapewne byli z królewskiego miasta. Ciekawszym wszak byłoby wyjaśnić jak ci wszyscy w roku 1967 a więc głębokiego Gomułki otrzymali paszporty. Bo czytając wiele opisów tamtych lat to raczej bez " czerwonej " legitymacji szanse na wyjazd były bardzo jeżeli nie całkowicie ograniczone. 

W tymże wpisie komentując napisałem to : " Dlaczego o Krakowie pisze Pan językiem literackim skoro powszechnie w Europie Kraków jest znany jako miasto alkoholu i rozpusty.". W odpowiedzi wyczytałem wyświechtany na blogu "kumatego" inaczej  to" ..Właściwie powinienem skasować den debilny komentarz, lecz postanowiłem go zostawić, żeby każdy normalny Polak mógł przeczytać, jacy kretyni popierają partię Jarosława Kaczyńskiego, którą ktoś chyba dla żartu nazwał "Prawem i Sprawiedliwością". Czyli nic nowego, wyświechtany zwrot bez wyjaśnienia dlaczego Kraków ma tak zszarganą opinię w Europie. Chcąc się "usprawiedliwić" z mego "popierania" PiS wyczytałem coś takiego : "NIE  MOŻESZ KOMENTOWAĆ NA TYM  BLOGU"

Szanowny Panie Kumaty w inny sposób - nie żałuję, ja na tym blogu komentuję dla ukazania byłego nauczania na ... - nie wymienię szanując innych, poświęconych nauce wykładowców.

StefanB.
O mnie StefanB.

Pies na złodziei i oszustów

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo