StefanB. StefanB.
177
BLOG

"Męska menopauza" - mój czwarty wpis

StefanB. StefanB. Społeczeństwo Obserwuj notkę 21

Kilka tygodni mego "życia" wśród blogerów Salonu24 obrodziło kilkoma banami u co bardziej zawziętych blogerów bez umiejętności odpowiedzi na zadane pytania/wątpliwości. Dzisiaj na blogu jednego z nich ( https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1385547,dlaczego-okresowo-blokuje-badz-usuwam-niektore-komentarze-dodawane-do-moich-notek ) zapoznałem się z tłumaczeniem dlaczego bloger ten usuwa lub blokuje komentarze niektórych. Jednak najlepszym co wyczytałem było stwierdzenie : "____  osobnicy, - znajdujący się w stanie, który można nazwać „męską menopauzą”." Myślałem że czytając dalej zapoznam się z problemem tejże menopauzy gdyż autor bloga poruszając ten temat zapewne zna jej objawy. Bo po cóż by pisał o " męskiej menopauzie" gdyby nie znał jej objawów? Niestety, nie dowiedziałem się gdyż jestem tam zablokowany. Wiadomo, efekt zadawania niewygodnych pytań.

StefanB.
O mnie StefanB.

Pies na złodziei i oszustów

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (21)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo