Na stronie głównej wisi notka:
https://www.salon24.pl/u/weronikawojtas/937094,oscary-2019-odliczam-do-ceremonii-w-towarzystwie-zakladow
Jak się domyślam wisi z pełnym błogosławieństwem właścicieli i adminów S24. Jest to ordynarna promocja firmy bukmacherskiej pod pozorem zwykłego postu. Kategoryzuje się to w okolicach tzw. reklamy natywnej, której pionierami w Polsce był parówkowy portal. Tam to np. Machała opisywał jak to cały dzień nosiło mu się wygodnie pewien model jeansów. A sam naczelny parówkowy Lis dostawał orgazmu z tego powodu, że jego córka fotografowała go pewnym modelem aparatu fotograficznego.
Nazwijmy to po imieniu to nie żadna reklama natywna, tylko kryptoreklama. I to robiona dość prymitywnymi metodami. Do tego Pani Weronika Wojtaś, z całym szacunkiem dla niej, robi to jeszcze toporniej od parówek.
Nie wiem jak resztę Blogerów z S24, ale mnie z lekka obrażanie wstawianie takiego ...............iiipppp na SG.
My w końcu tworzymy to miejsce i oczekuję z tego powodu minimum szacunku dla mojej a niech tam nawet będzie "pisaniny" oraz ścisłe odróżnianie reklamy od prawdziwych postów.
Parówkowy portal bo wiadomo od jakich parówek. I z jakiej sieci stacji benzynowych co to wtedy była przychylna Lisowi. I przylgnęło.
Czy do S24 przylgnie bukmacherski portal?
Inne tematy w dziale Rozmaitości