TadeuszK TadeuszK
133
BLOG

Mr @Pogodny

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 7

mr Pogodny Zablokował mi komentarze na swoim blogu.

Chciałem się odnieść do jego tezy:

"#Trwa prostackie zwijanie państwa, #

*

-A ja  potwierdziłem, że:

-Istotnie!-trwa! i to w całej jego niewyobrażalnej rozciągłości

Drzewiej' za tego typu operację targowiczanie otrzymywali ordery i apanaże od Kasi carycy.

Dzisiaj ordery i apanaże rozdaje Szolc-pierwszy w kolejce po łordery stoi w przedsionku ponoć tusk!.

Niechybnie tą funkcję chciałby piastować chyba rasPutin ale Ukraińcy tymczasem podpalają mu ogon.

Taka to volta, taka to mijanka dla niepoznaki.

*

Czy mr Pogodny także czeka na ordery od rasPutina?

Dotyczy:

https://www.salon24.pl/u/zefirek/1395440,o-agenturach-i-jej-dokonaniach-w-polsce-nigdy-dosc

TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (7)

Inne tematy w dziale Polityka