Marek Rutkowski Marek Rutkowski
317
BLOG

Scripps/TVN -dymaniczne zmiany programów wymuszane przez klientów?

Marek Rutkowski Marek Rutkowski Gospodarka Obserwuj notkę 0

Poniżej fragmenty tekstu opisującego przejęcie udziałów  TVN przez Scripps Networks interactive, które formalnie przyjamniej rzuca pewne światło za intencje kupującego. 

/…/The company has agreed to acquire the stake from ITI and Canal+ Group for an all-cash consideration of €584 million. Scripps Networks Interactive will also assume €840 million of debt. The agreement is subject to regulatory approvals.

/…/said Lowe. “The business will be a strong addition to Scripps Networks Interactive, and we’re looking forward to working with the whole TVN team to achieve our significant ambitions in the region together.”

/.../said  Markus Tellenbach TVN S.A.  president and chief executive officer./…/ “Ken Lowe and the team at Scripps Networks Interactive understand the importance of the Polish market, and the value of developing compelling content that connects with consumers'. ./…/

 

Z tego oświadczenia wyłania się następujący wniosek. Przejęcie udziałów w TVN, służyć ma „silnemu wzmocnieniu/uzupełneiniu działalności” Scripps Network Interactive, oraz że władze amerykańskiej formy z siedzibą w Knoxville, rozumieją znaczenie zmieniających się nadawanych treści programowych, które są wymuszane poprze kontakt z klientami,cokolwiek to znaczy.  

 Por.

Scripps Networks Interactive to Acquire Controlling Interest In Polish TV Operator TVN

http://ir.scrippsnetworksinteractive.com/phoenix.zhtml?c=222475&p=irol-newsArticle&ID=2025723

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka